Jump to content

SBGH Castle clash


fairylovehn127
 Share

Recommended Posts

The gems is server-side you cannot change amount.

 

<french>

Salut lilirageuse,

 

Tu ne peut pas changer le montant de tes gemmes. Tous les valeurs de monnaies, gold, mana, gemmes sont stockés sur le serveur, et il vérifie avant chaque achat si tu as asser d'argent.

Par contre avec Game Hacker tu peut changer la puissance de tes héros, leurs skill, ainsi que la chance de proc de leurs skill.

</french>

Link to comment
Share on other sites

Hello I am new and I am French I have a little trouble understanding what to do with it? because I esayer change gems that change just shows you have a tutorial

Le tutoriel ici : 

Il est complet , j'espère que tu y arriveras :)

Link to comment
Share on other sites

Yes thank you, I've managed to make my invincible heroes, and they have great power, but appart make waves is that the dungeons not relate much so it's not very profitable, you get to make them profitable

Oui merci à vous, j'ai déjà réussis à rendre mes héros invincible, et qu'ils ont une grande puissance, mais appart faire les vagues est les donjons ça rapporte pas grand chose donc c'est pas trés rentables, vous arrivez à le rendre rentables

Link to comment
Share on other sites

Yes thank you, I've managed to make my invincible heroes, and they have great power, but appart make waves is that the dungeons not relate much so it's not very profitable, you get to make them profitable

Oui merci à vous, j'ai déjà réussis à rendre mes héros invincible, et qu'ils ont une grande puissance, mais appart faire les vagues est les donjons ça rapporte pas grand chose donc c'est pas trés rentables, vous arrivez à le rendre rentables

Dans les donjons fait le dernier en boucle , tu gagneras pas mal de trucs verts ( j'sais plus comment ca s'appèlle ) et aussi d'or et de mana

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.